Ναύπακτος: «Ό,τι ψάχνεις, σε περιμένει #εδώ»
Η νέα καμπάνια του Δήμου που μιλά στην καρδιά κάθε επισκέπτη
κείμενο+Μαρίνα Τσαματσούλη
Μια πόλη που ξέρει να κρατά την αυθεντικότητά της, να τη δείχνει χωρίς επιτήδευση, να την ενώνει με εικόνες, πρόσωπα και ιστορίες. Η Ναύπακτος, το διαμάντι της Δυτικής Ελλάδας, απέκτησε επίσημα τη δική της φωνή στον χάρτη του σύγχρονου τουριστικού storytelling, μέσα από τη νέα καμπάνια του Δήμου: «Ό,τι ψάχνεις, σε περιμένει #εδώ».

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής στο φόντο του Ενετικού Λιμανιού. Δημοσιογράφοι, εκπρόσωποι θεσμών και τοπικοί φορείς έδωσαν το «παρών», σε μια εκδήλωση που δεν ήταν απλώς ένα event. Ήταν μια συναισθηματική επανεκκίνηση.
Το promo video, υπό την αιγίδα του ΕΟΤ, που προβλήθηκε, έκανε αυτό που πρέπει να κάνει κάθε σωστή καμπάνια: μίλησε χωρίς πολλά λόγια. Με εικόνες από την ακτογραμμή και το βουνό, με βλέμματα και χαμόγελα ντόπιων, με φως – εκείνο το ανεπιτήδευτο φως της Ναυπακτίας. Στο επίκεντρο; Οι άνθρωποι του τόπου. Αθλητές, επαγγελματίες, καλλιτέχνες, παιδιά. Πρωταγωνιστές μιας καθημερινότητας που αξίζει να γίνει εμπειρία για κάθε επισκέπτη.
«Η Ναυπακτία δεν είναι απλά ένας προορισμός. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός που αναπνέει μέσα από τη φύση, τον πολιτισμό, τις παραδόσεις και, κυρίως, τους ανθρώπους της», ανέφερε στη σύντομη αλλά ουσιαστική ομιλία του ο Δήμαρχος Ναυπακτίας, Βασίλης Γκίζας. Και είχε δίκιο. Γιατί η νέα τουριστική καμπάνια δεν προσπαθεί να πουλήσει τη Ναύπακτο ως “προϊόν”. Τη δίνει ως βίωμα.
Η καμπάνια είναι πρόσκληση – σε όποιον ψάχνει ένα μέρος να ησυχάσει, να εμπνευστεί, να νιώσει. Ένα κάλεσμα στον επισκέπτη που αναζητά ιστορία, αλλά και στον ταξιδιώτη που θέλει να ζήσει το τώρα μέσα από τοπικά προϊόντα, ποδηλατικές διαδρομές, νυχτερινές βόλτες και αυθεντικές γεύσεις. Από το λιμάνι και το κάστρο μέχρι τα χωριά του βουνού και τις διαδρομές του Μόρνου, η καμπάνια “κουμπώνει” πάνω στην πολυμορφία του τόπου και δίνει φωνή σε αυτό που λέμε «ανθρώπινο τουρισμό».






Η βραδιά κύλησε με ενθουσιασμό. Οι παρόντες – εκπρόσωποι του Υπουργείου, της Περιφέρειας, του Δήμου, αλλά και της Εφορείας Αρχαιοτήτων – επιβεβαίωσαν πως το εγχείρημα είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας. Ο ΕΟΤ, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδος, το γραφείο Τύπου του Δήμου, το Τμήμα Τουρισμού και φυσικά οι δημιουργοί της παραγωγής, συνεργάστηκαν με έναν κοινό στόχο: να δείξουν ότι ο τουρισμός μπορεί να είναι πολιτισμός, ιστορία και εμπειρία μαζί.


Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: Η Ναυπακτία δεν χρειάζεται να προσποιηθεί. Είναι ήδη αυτό που αναζητά κανείς – απλώς τώρα το λέει δυνατά.





